GenesisX
Legacy Member
Mijn inspiratie staat momenteel heel laag en dit is dus wat ik er momenteel van kan maken. Ik ben geen pro designer, en met de kleurenkeuze heb ik meestal massaal problemen. Daarom maak ik ook bijna elke 2 dagen -als ik er nodig heb- een layout voor dezelfde site.
Bij deze, een layout check. Het is de derde die ik gemaakt heb voor annoiZidation. Dat was de eerste, en die haat ik nu al
Check hem hier, en dan op LayoutAnnoizidation.jpg klikken.
Het moet een soort van website worden voor mensen met een visie. Of wat dan ook. Een gezellig forum, etc... Het forum is dus het belangrijkste.
Ik haat mijn designs eigenlijk echt grondig, want er komt niets professioneels uit. Ik design nu al meer dan een jaar en zit nog opgescheept met m'n amateuristisch gedrag
Ciao Ciao
Bij deze, een layout check. Het is de derde die ik gemaakt heb voor annoiZidation. Dat was de eerste, en die haat ik nu al
Check hem hier, en dan op LayoutAnnoizidation.jpg klikken.Het moet een soort van website worden voor mensen met een visie. Of wat dan ook. Een gezellig forum, etc... Het forum is dus het belangrijkste.

Ik haat mijn designs eigenlijk echt grondig, want er komt niets professioneels uit. Ik design nu al meer dan een jaar en zit nog opgescheept met m'n amateuristisch gedrag

Ciao Ciao
tis zeker ni lelijk, en je weet hoe je een mooie compositie krijgt.. maar inderdaad, die pixelfonts zou k es droppen, en gewoon wat groter gaan werken 
ad: