GenesisX
Legacy Member
Hier eventjes twee layouts die ik graag even gereviewed gekregen had. Alle mogelijke kritiek is welkom, graag opbouwende dan wel 
De ene is voor m'n nieuwe site, gewoon een plaats om te chillen. De andere is voor Il Fungo Mafia, misschien wel bekend onder de zwammers hier...
Nog eventjes over het lettertype, is dat echt zo klein op hogere (1280*) resoluties? Op 1024* kun je dat nog mooi lezen, en het past bij de site. Ik heb geen nood aan een groter lettertype, want dan gaat alles echt lelijker uitkomen. Laat het mij eventjes weten.
Ik heb het btw al getest door m'n scherm op alle mogelijke resoluties te zetten, maar bij 1280* wordt bij mij alle tekst die ik te zien krijg geblurred.
Annoizidation: http://users.telenet.be/hydrofive/LayOutPreviews/025 - AnnoizidationX.jpg
IlFungoMafia: http://users.telenet.be/hydrofive/LayOutPreviews/026 - IFM.jpg
Alvast bedankt!

De ene is voor m'n nieuwe site, gewoon een plaats om te chillen. De andere is voor Il Fungo Mafia, misschien wel bekend onder de zwammers hier...
Nog eventjes over het lettertype, is dat echt zo klein op hogere (1280*) resoluties? Op 1024* kun je dat nog mooi lezen, en het past bij de site. Ik heb geen nood aan een groter lettertype, want dan gaat alles echt lelijker uitkomen. Laat het mij eventjes weten.
Ik heb het btw al getest door m'n scherm op alle mogelijke resoluties te zetten, maar bij 1280* wordt bij mij alle tekst die ik te zien krijg geblurred.
Annoizidation: http://users.telenet.be/hydrofive/LayOutPreviews/025 - AnnoizidationX.jpg
IlFungoMafia: http://users.telenet.be/hydrofive/LayOutPreviews/026 - IFM.jpg
Alvast bedankt!
ad:
)
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening.