Archief - LAYOUT: Annoizidation & IFM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Hier eventjes twee layouts die ik graag even gereviewed gekregen had. Alle mogelijke kritiek is welkom, graag opbouwende dan wel :)

De ene is voor m'n nieuwe site, gewoon een plaats om te chillen. De andere is voor Il Fungo Mafia, misschien wel bekend onder de zwammers hier...

Nog eventjes over het lettertype, is dat echt zo klein op hogere (1280*) resoluties? Op 1024* kun je dat nog mooi lezen, en het past bij de site. Ik heb geen nood aan een groter lettertype, want dan gaat alles echt lelijker uitkomen. Laat het mij eventjes weten.

Ik heb het btw al getest door m'n scherm op alle mogelijke resoluties te zetten, maar bij 1280* wordt bij mij alle tekst die ik te zien krijg geblurred.

Annoizidation: http://users.telenet.be/hydrofive/LayOutPreviews/025 - AnnoizidationX.jpg
IlFungoMafia: http://users.telenet.be/hydrofive/LayOutPreviews/026 - IFM.jpg

Alvast bedankt!

GenesisX

Legacy Member
I know :sad:

Te weinig kleuren enzo, misschien een ideetje om dat te doen?

Masternick

Legacy Member
In je eerste layout zit er veel groen in je header, misschien meer met groen?

GenesisX

Legacy Member
@Fuji1337 - Het is niet de bedoeling dat er tonnen inhoud op komt te staan. Gewoon een forum, membersarea, etc... :)

@Masternick - Idd, maar waar zou ik dat groen kunnen inkrijgen in de inhoud? Er is gelijk nergens nood om iets in het groen te zetten (hiermee bedoelek dat ik dus niet weet waar :p)

GMotha

Legacy Member
Nog steeds eentonig, en vooral ongeinspireerd. We hebben het allemaal al gezien op de eerste de beste cs-clansite die ge opent.

Blijkbaar hebt ge veel moeite om van dat donkergrijs af te raken. 2 totaal verschillende sites, verschillende inhoud. Maar toch zo goed als dezelfde layout. Ok, bij't ene hebt ge een gradientje en afgerond hoekske meer: toch is't allebei hetzelfde.
Ik zien het vaak genoeg, mensen die zich krampachtig aan 1 hetzelfde stijltje vasthouden. Een verspilling van potentieel talent.

Uw technieken zitten goed en ge kunt duidelijk met de programma's werken. Nu enkel nog grafisch ontwerpen.

dahousecatfelix

Legacy Member
zoveel verschil maakt da 1 letterkleurke nu weer nie uit eh.
T'komt er gewoon op neer dat de kleuren van uw achtergrond/achtergrond tekstvak/achtergrond site allemaal veel te dicht bij elkaar liggen.
Maak eens dat er meer verschil tussen die kleuren zit.

GenesisX

Legacy Member
Uhuh, 'k snap het. Ik weet dat ik mij aan één stijl vasthoud, maar gewoon als ik iets anders probeer zit ik met het probleem van de kleuren. Meestal passen die dan totaal niet bij elkaar, of kan ik gewoon geen goeie vinden. :s

td2004

Legacy Member
de achtergrondstreepjes mogen lichter, en de tekst int wit.
en de content is zo opgepropt > meer lijnhoogte geven

GenesisX

Legacy Member
De achtergrondstreepjes staan al op 5%, nu op 2% gezet. En met de tekst int wet is het echt lelijk. En 'k heb het meer lijnhoogte gegeven, merci :)

GMotha

Legacy Member
GenesisX zei:
Uhuh, 'k snap het. Ik weet dat ik mij aan één stijl vasthoud, maar gewoon als ik iets anders probeer zit ik met het probleem van de kleuren. Meestal passen die dan totaal niet bij elkaar, of kan ik gewoon geen goeie vinden. :s
Bwa, ge kunt uw huidig ontwerp nemen. En een beetje met hue/saturation (replace color etc...) spelen tot ge'r iets goed uit krijgt.
Tis een snelle manier om rap even kleuren te testen.

GenesisX

Legacy Member
Ik vind die kleuren niet echt passen bij het geheel :x Maar dat is natuurlijk maar mijn mening.

Dus als ik dit online zou gooien, dan zou dit niet echt aanslaan bij de menigte? Het zou in ieder geval een mysterieuze site moeten worden waar mensen gewoon op het forum zich bezig kunnen houden met het één of het ander. Nee?

dahousecatfelix

Legacy Member
GenesisX zei:
Ik vind die kleuren niet echt passen bij het geheel :x Maar dat is natuurlijk maar mijn mening.

Dus als ik dit online zou gooien, dan zou dit niet echt aanslaan bij de menigte? Het zou in ieder geval een mysterieuze site moeten worden waar mensen gewoon op het forum zich bezig kunnen houden met het één of het ander. Nee?
godja, ik vind gewoon dat het te veel weg heeft van een clan siteje. Het geeft mij een gevoel van 1 uit de 1000den te zijn.
Nogsteeds ben ik ervan overtuigd dat de kleuren echt wel lichter mogen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan