Mooi werk TDM, maar dat zijn we van jou wel gewend. IMO vind ik het niet zo erg dat je altijd werkt volgens een bepaalde stijl. Als je hierin goed bent en mooi werk kan afleveren, why not.
En zoals het eigenlijk wel altijd geld, als de klant tevreden is, wat moet je dan meer hebben.
Again, nice job
