AncientRites
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een PHP klasse om grafieken te maken met GD. Zo zijn er een heel pak te vinden op internet. Maar ik zoek er eentje waar je op een barchart ook een horizontale lijn kan toevoegen.
Een voorbeeld is dat je punten van studenten in een barchart giet, en dat je een lijn trekt bij 5/10 met in de legende 'geslaagd' voor deze lijn.
Heeft iemand al een klasse gebruikt die er mooi uit ziet en dat kan?
Een voorbeeld is dat je punten van studenten in een barchart giet, en dat je een lijn trekt bij 5/10 met in de legende 'geslaagd' voor deze lijn.
Heeft iemand al een klasse gebruikt die er mooi uit ziet en dat kan?