Kindercrash
Legacy Member
Pfft..
probeer al 2 dagen door hulp te vragen aan mensen een scriptje te maken, maar het lukt me echt niet.
Dit is wat ik wil :
Je hebt een hyperlink
1 -Als je erop klikt komt er een action window (pop-up)
2 -Als je op 'ok' klikt -> Laad url1, als url1 geladen is -> laad url2
of-Als je op 'ok' klikt -> Laad url1 in nieuw venster, sluit venster als url1 geladen is en laad url2 in hoofdvenster. (tegelijk, dus niet eerst url1 loaden en sluiten)
3 -Als je op 'cancel' klikt -> Laad url3
probeer al 2 dagen door hulp te vragen aan mensen een scriptje te maken, maar het lukt me echt niet.
Dit is wat ik wil :
Je hebt een hyperlink
1 -Als je erop klikt komt er een action window (pop-up)
2 -Als je op 'ok' klikt -> Laad url1, als url1 geladen is -> laad url2
of-Als je op 'ok' klikt -> Laad url1 in nieuw venster, sluit venster als url1 geladen is en laad url2 in hoofdvenster. (tegelijk, dus niet eerst url1 loaden en sluiten)
3 -Als je op 'cancel' klikt -> Laad url3

.