Archief - JS: Laadbalk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rutger

Legacy Member
Ik heb dit simpel scriptje gevonden op ne site :
Code:
<html>
<head>
	<link rel="stylesheet" href="Styles.css" type="text/css">
</head>

<body>

<script>
getal=0;
url='http://mijnurl';
function load()
{
if(getal==100)
{
	window.location=url;
}
else {
	getal+=1;
	tabel.width=getal;
	text.innerHTML=getal+"%";
	setTimeout("load()","100");
}
}
setTimeout("load()","100");
</script>
Pagina wordt geladen!
<div id=text></div>
<table cellpadding=0 cellspacing=0 width=302 style="border:1 solid black">
<tr><td align=left>
<table cellpadding=0 cellspacing=0 bgcolor=red height=11 id=tabel>
<tr><td></tr></td></table></tr></td></table>

</body>
</html>

Dit toont enkel maar een laadbalkje dat gewoon begint bij getal 1 en altij 1 bij optelt en dan in laadbalk laat zien. Maar ik zou graag die laadbalk laten werken adhv de grootte van het bestand dat het moet laden. Weet hier misschien iemand hoe ik da moet doen?

Grtz

Zero Grav

Legacy Member
Mooi zelf geschreven in php enzo.. Zeker aangezien het javascript is.

orez

Legacy Member
Verkeerd gebruik van prefixes, lees onze rules er even op na! Usernote given.
Dit is ook meteen u derde overtreding op dit forum! dit betekent een tempban van 2 dagen!

En on3liner tis ni verboden van hier hulp te vragen ivm free scripts hé ;)

killgore

Legacy Member
eh?

dit laad juist niets?

Wacht gewoon 10 seconden of zo voor je doorgaat naar volgende pagina :p

Lashknife

Legacy Member
killgore zei:
eh?

dit laad juist niets?

Wacht gewoon 10 seconden of zo voor je doorgaat naar volgende pagina :p
ja, maar bovendien :unsure: toont het ook nog een counterke da wijzigt tot tien...

bibawa

Legacy Member
Alle nu is die arme rutger geband omdat em hier een free script post?

Wel wa overdreven...

Ook dat gebruik van prefixes begint hier waat te ver te gaan hoor !!

orez

Legacy Member
bibawa zei:
Alle nu is die arme rutger geband omdat em hier een free script post?

Wel wa overdreven...

Ook dat gebruik van prefixes begint hier waat te ver te gaan hoor !!

regels zijn regels hé ..

killgore

Legacy Member
bibawa zei:
Alle nu is die arme rutger geband omdat em hier een free script post?

Wel wa overdreven...

Ook dat gebruik van prefixes begint hier waat te ver te gaan hoor !!
em is gebanned omdat em 3 keer zich hier NIET aan de regels hield, dus dit kan ook zijn 3x geen of totaal verkeerde prefix gebruiken :).

gebruik & bestraffing van prefixes gaat juist niet te ver. Als je het weet zal je hier geen foute prefixes typen of in twijfel gevallen een Q of zo zetten wat bij mijn weten maar zeeeeeer zelden bestraft wordt :p (bij twijfel dus). Als je het niet weet en je typt dus totaal verkeerde of geen prefix dan is het een teken dat je maar weinig respect hebt voor de mensen op dit forum en niet eens de moeite neemt om hun regels te lezen :).

Straffen zijn eerlijk vind ik :).

DJ_Trash

Legacy Member
idd; prexies zijn essentieel op een groot forum als dit (deel)forum
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan