Ik gebruik geen z-indexen, nee. De debug versie lost het probleem wel op, maar nu heb ik onderaan wel geen afgeronde hoeken meer, ook enkel in IE.
Bedankt alvast voor je antwoordt. Het mag dan wel abandoned zijn, kvind het toch iets goed
edit: ah, het werkt wel nu. Ik had de ruimte tussen de boven -en onderkant te laag genomen, waardoor enkel de bovenkant werd afgerond. Perfect! Bedankt!