Hekje
Legacy Member
Hallo.
Ik heb een site gemaakt voor een oldtimer club. Deze is wel nog in opbouw.
Ik heb daar rechts een balk met scrollende afbeedlingen. Deze is met photoshop gemaakt tot een .gif bestand. Jammer genoeg maar te verwachten is dit bestand bijna 7mb wat een beetje teveel is. Nu is mijn vraag. Valt dit niet na te bootsen met een of ander scriptje dat de afbeeldingen laat scrollen ?
Link: http://users.telenet.be/8U6/CarFriendsClub/
Alvast bedankt.
Dennis
Ik heb een site gemaakt voor een oldtimer club. Deze is wel nog in opbouw.
Ik heb daar rechts een balk met scrollende afbeedlingen. Deze is met photoshop gemaakt tot een .gif bestand. Jammer genoeg maar te verwachten is dit bestand bijna 7mb wat een beetje teveel is. Nu is mijn vraag. Valt dit niet na te bootsen met een of ander scriptje dat de afbeeldingen laat scrollen ?
Link: http://users.telenet.be/8U6/CarFriendsClub/
Alvast bedankt.
Dennis
