Archief - JOB: Vakantiejob bij Dx-Solutions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dx-Solutions

Legacy Member
voor de periode juli en/of augustus zijn we op zoek naar een studenten (2 personen) met onderstaande kennis:

Scripter / baser:

- xHTML transitional / strict - css 2 (float - shorthand code ... hoog niveau)
- Kennis javascript is handig meegenomen.
- Gevoel voor design (photoshop / illustrator kennis hoeft niet echt, mag wel).

Webprogrammeur:


- PHP4/5 OOP
- AJAX , COMET
- MySQL
- SOAP/ API / XML
- Kennis xhtml / css en ROR is handig meegenomen.
- werken met direct admin (eventueel het api ervan ook)

Deze personen kunnen hier bij ons ter plaatse (Harelbeke) of van thuis uit tewerk gesteld worden tegen correcte vergoeding.

We zoeken eerder de studenten die gaan afstuderen (20 - 21 jaar of ouder) en die vooral met webdesign, programmatie gaan slapen en opstaan ... :)

Beide vacatures zijn voor een periode van 1 maand (eventueel minder mocht één maand niet lukken voor de persoon) juli/augustus.

Deze vacature zal ook via interim bureau's verstuurd worden, don't shoot me als je er niet bij bent, er is enkel plaats voor 2 momenteel.

Interesse:

Mail uw CV met portfolio en begeleidend briefje naar xavier [at] dx-solutions [dot] be onderwerp "vakantiejob",
alle kandidaturen worden met de grootste discretie behandeld.

Enkel ernstige kandidaten AUB.

gille

Legacy Member
Zoeken jullie dan personen die én xhtml & css & de andere programmeertalen doen, of 2 aparte personen hiervoor? Ik zou zeer geïnteresseerd zijn in de positie van baser/slicer.

Dx-Solutions

Legacy Member
KushReNaDa zei:
Zoeken jullie dan personen die én xhtml & css & de andere programmeertalen doen, of 2 aparte personen hiervoor? Ik zou zeer geïnteresseerd zijn in de positie van baser/slicer.

2 personen (slicer en programmeur)

Dx-Solutions

Legacy Member
Bedankt voor de inzendingen, we zullen binnenkort een eerste selectie maken uit de inzendingen (+15).

Bram

Legacy Member
Krijgen de mensen die niet geselecteerd zijn ook iets te horen? Kwestie dak eventueel naar een andere kan zoeken.

Dx-Solutions

Legacy Member
Ja hoor, sorry dat het even duurt, we hebben ook een fulltime programmeur nodig en zijn een fysieke verhuis aan het plannen ...

beetje heel druk momenteel, je hoort nog van me.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan