Archief - JOB: Logo voor "Extreme Modding"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rhodariel

Legacy Member
Jah, khebbet verkeerd getypt. Tmoest er eigenlijk op neerkomen dat ge de tekst (Extreme Modding) maar moeilijk zou kunnen lezen in zo'n klein vakje.

Maar tvalt eigenlijk nog deftig mee.

Rhodariel

Legacy Member
Wa is dan het grote verschil tussen da groot en klein logo (antwoord aub nie de grootte ;)).

Da klein "logo" is dan eigenlijk meer soort van avatar dan logo??

Rhodariel

Legacy Member
ava1.jpg


Kheb eens m'n render skills bovengehaald :D :naughty: .

Herr_zhull

Legacy Member
extremeava.jpg


extremebanner.jpg


extremeearth2.jpg


extremeearth.jpg


...en de examenstres is weg!:p de goesting om te blokken ook mabon:crazy:

grtz

Icebeice

Legacy Member
Dat begint er al zeer goed uit te zien:)

Herzull zou je de tekst in het letterype kunnen doen van Rhodariel zijn skin. en dan de x ook in het blauw ?

Icebeice

Legacy Member
Al bedankt voor het werk dat jullie er in steken, beide personen zullen zeker beloond worden:)


In deze kleuren zou dan " extreme modding" mogen komen :

ExtremeLogo.gif

Holy Paladin

Legacy Member
ouch, gebruik nooit dat transparant he
maak de achtergrondkleur gewoon dezelfde, gelijk mijn avatar maar dan is het forum van kleur veranderd :p

Rhodariel

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ouch, gebruik nooit dat transparant he
maak de achtergrondkleur gewoon dezelfde, gelijk mijn avatar maar dan is het forum van kleur veranderd :p

:offtopic: :rofl: :offtopic:

Herr_Zhull, als ge da lettertype moet hebben, ge moet me maar pm'en é. Btw, die X heb ik wel aangepast met Illustrator.

Icebeice

Legacy Member
Rhodariel zei:
ava1.jpg


Kheb eens m'n render skills bovengehaald :D :naughty: .



Kan je deze ook in supergrootformaat maken aub en bv aan de rechtse zijde mijn xboxmod en de x van extreme in fel blauw?

Icebeice

Legacy Member
Nog een vraagje :

extremebanner.jpg


Zou je zoals hierboven ook zo wat effecten onder de bol kunnen zetten?

extremeearth.jpg


Zijn er nog andere mensen aanwezig die iets willen maken ?

AcIdR3IgN

Legacy Member
:offtopic: maar.. Icebeice... ik heb je een mail gestuurd naar je pandora email address... want ik kon je geen PM's sturen. (sorry voor offtopic)

Icebeice

Legacy Member
Ik heb deze mail spijtig genoeg niet ontvangen, pm is ondertss leeggemaakt

Icebeice

Legacy Member
Zou iemand van jullie nog een paar logos kunnen maken met de tekst "Extreme modding" maar in de stijl met blue flames :

blueflame.jpg


1142_md.gif


met_cd25046met_l.jpg



Zoiets in deze stijl dus :

BlueFlames.jpg


fastflames_blue.jpg


blueflame.jpg


5634,1123466571,5.jpg


blue-nice-close-ups.jpg

friggelke

Legacy Member
nie voort een of ander ma voor mij is da nie echt een logo :)
imo moet een logo sober en clean zijn. Dat betekent natuurlijk niet dat ik et nie goe gevonde en schoon vind :)

Typhon`

Legacy Member
ik denk dat hij zo een beetje een logo wilt die sommige basket/basebal clubs hebben.

Floyd

Legacy Member
"Extreme Modding"? Gaat ge écht extreem dan? Zo een blacklight installeren terwijl ge van een rots springt, of al surfend een case openvijzen? Respect
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan