MassDestruction
Legacy Member
hallo iedereen,
zoals iedereen (hopelijk) kan zien ben ik nieuw op het forum.
maar de reden dat ik me heb geregistreert is dat ik samen met mijn clan een nieuwe site nodig heb.
De huidige site ( www.womdclan.co.nr ) is gemaakt op basis van een template van een van de clanmembers. Echter zouden we liever een uniek design hebben
.
Benodigheden:
-Simpele Flash Header
-Mooi Donker Design
-Call of Duty 2 Sfeer
-Makkelijk bewerkbaar door alle clanmembers
-Simpele log-in en register mogelijkheid
Nu gelieve hier niet af te komen met sites van 100+ euro
.
Want al onze members zijn ng -16 dus een super budget is er niet ( DWZ. Max 100 euro )
Dank u
zoals iedereen (hopelijk) kan zien ben ik nieuw op het forum.
maar de reden dat ik me heb geregistreert is dat ik samen met mijn clan een nieuwe site nodig heb.
De huidige site ( www.womdclan.co.nr ) is gemaakt op basis van een template van een van de clanmembers. Echter zouden we liever een uniek design hebben
.Benodigheden:
-Simpele Flash Header
-Mooi Donker Design
-Call of Duty 2 Sfeer
-Makkelijk bewerkbaar door alle clanmembers
-Simpele log-in en register mogelijkheid
Nu gelieve hier niet af te komen met sites van 100+ euro
.Want al onze members zijn ng -16 dus een super budget is er niet ( DWZ. Max 100 euro )
Dank u