Archief - JOB: ASP bedrijfswebsite (10-15 pagina's)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cakkie

Legacy Member
We willen de website van ons bedrijf vernieuwen, en hiervoor zijn we op zoek naar iemand die oog heeft voor design, en overweg kan met ASP. (limitatie van de server, dus PHP en dergelijke zijn niet beschikbaar)

Int kort, het moet een website zijn met een aantal statische pagina's, en een aantal pagina's die we zelf op een simple manier kunnen aanpassen (gelijk vacatures enzo).

Iets meer uitleg over wat we willen is te vinden in dit word documentje

Kandidaten kunnen altijd contact opnemen via PM of via email op t.cannaerts @ unec.be, liefst met eventuele referenties van eerder werk. Kwa prijs kan ik niet veel zeggen, daar die beslissing niet bij mij ligt. (maar ik kan wel zeggen dat de offerte van Belgacom van 100.000 € niet zal winnen :ironic: )

Zero Grav

Legacy Member
Lol, €100.000, dat zijn toch zo prullers hé. Die durven €100 te vragen voor één Mysql Bank.
Ik neem aan dat je ook enkel met wit geld werkt?

Cakkie

Legacy Member
ik vermoed dat onze boekhouder idd liever met wit geld werkt ipv met zwart :)

Nijntje

Legacy Member
Zero Grav zei:
Lol, €100.000, dat zijn toch zo prullers hé. Die durven €100 te vragen voor één Mysql Bank.
Ik neem aan dat je ook enkel met wit geld werkt?

Klanten die bij Belgacom zitten gebruiken hun SQL heus niet om een Blogje op te slaan.


Wij kunnen je evt. wel verderhelpen.
[email protected]

Mvg

Rvl

Legacy Member
Klanten die bij Belgacom zitten gebruiken hun SQL heus niet om een Blogje op te slaan.
Of je de DB nu gebruikt voor een blog of een andere webapplicatie, dit zou geen effect mogen hebben op de prijs van een db. Prijs zal imo liggen bij kwaliteit / veiligheid ... die men aanbied.

Nijntje

Legacy Member
Rvl zei:
Of je de DB nu gebruikt voor een blog of een andere webapplicatie, dit zou geen effect mogen hebben op de prijs van een db. Prijs zal imo liggen bij kwaliteit / veiligheid ... die men aanbied.

Een simpele SQL verbruikt niets van systeemresources.
Er is een verschil tussen 100 SQL's op 1 server en 1 wanneer je kijkt naar het rendement.
Kan dat best begrijpen. Er is geen enkele reden waarom je MySQL gratis zou aanbieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan