Archief - JOB: Affiche Galabal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*Springkonijn*

Legacy Member
Beste forumleden,

Ook dit jaar organiseert de leerlingenraad aso van het College Onze-Lieve-Vrouw-doorn Eeklo een galabal. Ik ben dit jaar co-voorzitter van de leerlingenraad en één van de zaken waar ik verantwoordelijk voor ben is de organisatie van de fuif. En bij een fuif hoort dus ook promotie. Vorig jaar hebben we gewoon de affiche van het jaar ervoor overgenomen en aangepast maar dit jaar werd het eens tijd voor iets anders. Aangezien ik al enige tijd op dit forum zit en ik versteld sta van jullie kunstjes had ik voorgesteld om iemand van hier de affiche en de toegangskaarten te laten ontwerpen. Nadat de andere leden ook eens een kijkje genomen hadden waren ze meteen verkocht!

Natuurlijk zou het niet correct zijn om mij hier simpelweg van af te maken met een dankwoordje dus de winnaar krijgt van ons €50 op zijn rekening gestort. Ik weet dat dat geen groot bedrag is maar hoezeer ik ook zou willen maar kan ik helaas niet geven. Ook vind ik het een beetje jammer zou zijn indien enkel de winnaar een prijs zou krijgen voor zijn werk. Ik zal er dus proberen voor zorgen dat de andere deelnemers die er ook hun tijd in stopten iets krijgen. Waarschijnlijk zal dit een toegangskaart zijn. Ok, opnieuw misschien een magere troost maar beter dan niets. ;)

Technische kant van de zaak:

- De affiche zal op 2 formaten gedrukt worden, namelijk A2 en A3.
- De toeganskaarten zouden A7 zijn.
- De affiches zijn sowieso in kleur, de kaarten zouden in zwart-wit zijn. (als dit kan voor jullie)

Vormelijk:

Qua vorm en thema zijn jullie volledig vrij maar het lijkt me logisch dat het een beetje in de stijl van een galabal is.

Inhoudelijk:
Deze informatie zou erop moeten komen:

- Leerlingenraad ASO College O.-L.-V.-ten-Doorn Eeklo
- Galabal
- 5 mei 2006
- doors/deuren: 21u30
- Sporthal Eeklo
- Avondkledij verplicht
- VVK: 6euro ADK: 8 euro
- Studio 2000, Dj Jelle, Dj Sunlit (laatste 2 nog onder voorbehoud)
- Logo KBC

Het zou kunnen dat er nog iets verandert moet worden maar dan laat ik dit zeker nog weten.

Afspraken:
De wedstrijd loopt tot vrijdagavond 11 maart 23u59u. Dan verzamel ik alle inzendingen en laat ik ze zien aan de andere leden. Ten laatste dinsdagavond worden jullie op de hoogte gebracht van de uitslag en ten laatste woensdag wordt het geld gestort op de rekening van de winnaar.
LET OP: Er zijn ook deelnemers onder de zesdejaars dus zij maken evenveel kans als jullie, we behouden ons dus het recht ook één van hen als winnaar aan te duiden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen.


Alvast bedankt om dit alles te lezen. Ook alvast bedankt aan iedereen die er tijd zal insteken! Indien er nog vragen zijn moeten jullie die gewoon even in dit topic posten, ik zal zo snel mogelijk antwoorden!

Vriendelijke groeten,
*Springkonijn*

orez

Legacy Member
kben benieuwd naar de kwaliteit van de werkjes deze keer :)

Erinyes, Dresse... ik verwacht iets :p

dresse

Legacy Member
:p
galabal... da moet fijn en afgewerkt en keurig zijn... :s
ni echt mijn stijl dus...
ma misschien probeerk nog wel iets

Dash

Legacy Member
:offtopic: Vind je niemand op school toch (die het gratis zouden doen)? Heel wreemd want ik dacht dat er wel wat waren die dit konden toen ik daar wegging.
Ik hoop dat jullie de vorig jaar afgestudeerden niet gaan vergeten, want ik zie er al naar uit om te gaan.

Nu OT: ik ga mij hier niet aan wagen, veel te veel mensen hier met zoveel meer talent dan ik, dus hf

*Springkonijn*

Legacy Member
dresse zei:
:p
galabal... da moet fijn en afgewerkt en keurig zijn... :s
ni echt mijn stijl dus...
ma misschien probeerk nog wel iets

Probeer maar iets! ;)


Dash zei:
Ik hoop dat jullie de vorig jaar afgestudeerden niet gaan vergeten, want ik zie er al naar uit om te gaan.

Jullie worden natuurlijk niet vergeten! :)
Bij deze weet je de datum dus al ;)

VinceFeet

Legacy Member
Sommige stukken zijn gewoon letterlijk gekopieerd uit mijn topic van een tijdje terug! NP uiteraard, succes aan de deelnemers!

*Springkonijn*

Legacy Member
VinceFeet zei:
Sommige stukken zijn gewoon letterlijk gekopieerd uit mijn topic van een tijdje terug! NP uiteraard, succes aan de deelnemers!

Inderdaad! Sorry daarvoor maar ik vond het concept goed en duidelijk! ;) Bedankt! :)

Indieanus

Legacy Member
mooie topic, goed omschreven. Hier moet wel iets uit de bus komen denk ik.

gravendelver

Legacy Member
Als ik probeer, mag ik dan gratis komen als oud leerling :baard:

dresse

Legacy Member
alle, waarom heeft er hier nog niemand een poging ondergaan :|
50€ !! komaan designerkeeuuuhs :) d

*Springkonijn*

Legacy Member
gravendelver zei:
Als ik probeer, mag ik dan gratis komen als oud leerling :baard:

Dat valt te overwegen! :p

Ik vind het ook een beetje jammer dat nog niemand iets ondernomen heeft, maar ik kan jullie natuurlijk niet dwingen e! ;)

DJ_Trash

Legacy Member
nog tijd nog tijd.... planning is of the essence...
als ik nu nog inspiratie kon inplannen in dat alles, bennek binnen :p

sexymofo

Legacy Member
DJ_Trash zei:
nog tijd nog tijd.... planning is of the essence...
als ik nu nog inspiratie kon inplannen in dat alles, bennek binnen :p

Dat ook ja.

Tja Dresse hebt gij al ooit iet van mij gezien da op iets trok.
Neen hé. Dus heb ik wel gelijk :p

dresse

Legacy Member
hebt ge ooit al moeite gedaan om iets deftig te leren?
3D waart ge goe bezig ma zijt ge gestopt omda ge nooit "inspiratie" hebt... wat de grootste zever is ooit :)
nogthans zag u gunk explosie der ni slecht uit :p

inspiratie komt ni ineens vanzelf eh manne, moet daar een beetje moeite voor doen omd a te vinden ook eh :)

D3C0Y

Legacy Member
inspiratie komt juist wel vanzelf bij mij :p, da komt zelf op de meest onlogische tijdstippen bv. alsik aant eten ben ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan