design1
Legacy Member
Ik zit met een probleem als ik gebruik wil maken van servlets.
Eerst moet je ze importeren via
Hier krijg ik een fout bij als ik over deze 2 imports hover dan krijg ik het volgende: "package javax.servlet doesn't exist" !
Ik weet niet meer hoe je deze package toevoeg, kan iemand me helpen?
Bedankt
Eerst moet je ze importeren via
import javax.servlets.*;
import javax.servlets.http.*;
Hier krijg ik een fout bij als ik over deze 2 imports hover dan krijg ik het volgende: "package javax.servlet doesn't exist" !
Ik weet niet meer hoe je deze package toevoeg, kan iemand me helpen?
Bedankt
