DjProbe
Legacy Member
hello
klein vraagje
bij een java programma gemaakt op een pc
krijg ik errors als ik het open op een mac
als importstatement staat er :
javax.swing.*;
dit werkt op beide (mac en pc)
echter wordt ergens
javax.swing.GroupLayout gebruikt (geprogrammeerd op de pc)
echter vindt hij dit niet op m'n mac
dus ik veronderstel dat de javax.sing package op m'n mac niet overeenkomt met deze op een windows pc ?
hoe kan ik dit fixen ?
kan je gewoon een nieuwe package javax .swing ergens downloaden ?
of moet ik ergens een nieuwe JDK installeren op m'n mac (en waar vind je dit, op de site van apple staan wat java source code's, zijn het die ?)
thx !
klein vraagje
bij een java programma gemaakt op een pc
krijg ik errors als ik het open op een mac
als importstatement staat er :
javax.swing.*;
dit werkt op beide (mac en pc)
echter wordt ergens
javax.swing.GroupLayout gebruikt (geprogrammeerd op de pc)
echter vindt hij dit niet op m'n mac
dus ik veronderstel dat de javax.sing package op m'n mac niet overeenkomt met deze op een windows pc ?
hoe kan ik dit fixen ?
kan je gewoon een nieuwe package javax .swing ergens downloaden ?
of moet ik ergens een nieuwe JDK installeren op m'n mac (en waar vind je dit, op de site van apple staan wat java source code's, zijn het die ?)
thx !
