Titanium X
Legacy Member
Ik die momenteel toegepaste informatica op de hogeschool Xios maar ik vind het nog al moeilijk om er aan uit te kunnen bij het vak java.
weet er iemand misschien een goede cursus die ik zou kunnen lezen waardoor ik het allemaal toch beter snap?
momenteel zijn we met Eclipse bezig en met OO-concepts maar ik snap er echt niet meer veel van
weet er iemand misschien een goede cursus die ik zou kunnen lezen waardoor ik het allemaal toch beter snap?
momenteel zijn we met Eclipse bezig en met OO-concepts maar ik snap er echt niet meer veel van



thx ik geef de moed nog niet op
.