Zitten een paar mooie tussen, je hebt talent, dat heel zeker.
Je laatste die je hier post zou ik wel niet je beste noemen zoals je schrijft op je youtube. De "schaduw"(ik neem aan dat het een onafgewerkte schetslijn is die is blijven staan) rond haar gezicht vind ik storend. Ik krijg algemeen een beetje het gevoel dat je kwantiteit boven kwaliteit aan het plaatsen bent en snel tevreden bent met grof schetswerk en weinig detail. De neus op de laatste is eerder cartoonesk dan realistisch, en dat was niet de bedoeling vermoed ik?
Gebruik je nooit referenties? Fotos? Van je uitleg leid ik af dat het allemaal zonder referentie is, maar als je realistisch(er) wil leren tekenen/schilderen dan is het zeker in het begin geen slecht idee om (desnoods af en toe) te tekenen naar fotos of levende mensen. Hierdoor krijg je een veel beter inzicht in anatomie en op die basis kan je dan verder experimenteren met meer gestileerde/cartoon/geïdealiseerde stijlen.
Ten laatste vind ik het een beetje vreemd dat je je meteen voor de volle 100% op gezichten stort, maar je hebt wel een full-body in je intro en links naar full-body artists die je bewondert. Iets bijschaven is zeker goed maar afgaande op dit alles zou ik aanraden je blikveld een beetje te verbreden.
Die persoon met 365 portretten had al een gedegen basiskennis tekenen en heeft een sterke interesse in portret(hij is ook zijn eigen model, jij werkt zonder referentie wat ik dus vrij nadelig vind), terwijl jij nog heel veel basis moet leren en eigenlijk full-body en misschien ook landschap/achtergronden erbij wil doen. 100 Dagen is nu ook niet zo heel veel, dus dat is geen ramp ik wil gewoon zeggen zie het algemene plaatje en verlies je niet teveel in één ding, tenzij dat echt je bedoeling is, of je loopt bvb het gevaar dat je later mooie gezichten tekent op mislukte lijven en dit ervaart als een zware domper
Mijn excuses voor deze zware brok, nogmaals je hebt zeker een hele hoop talent en dit waren maar mijn tips volgens mijn bescheiden mening.