chosen1
Legacy Member
ik zag juist in de GvA dit artikel:
http://www.gva.be/Antwerpen/2400/artikel.asp?art=5A064EB7-FC59-453E-8391-44CB1A77F0BA
kort samengevat: een jongen uit mijn gemeente (yay Mol :applause: ) heeft de Kortfilm westrijd gewonnen met zijn 4:21 durende animatiefilm.
keep in mind dat hij dus nog niet eens 18 is! (zijn exacte leeftijd weet ik niet)
filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=d3yecuf3LpM
chapeau voor die kerel om al zoiets te kunnen op zo'n leeftijd.
*edit* ik denk dat de POST prefix wel juist is?
nog eens vermelden dat het NIET mijn filmpje is.
http://www.gva.be/Antwerpen/2400/artikel.asp?art=5A064EB7-FC59-453E-8391-44CB1A77F0BA
kort samengevat: een jongen uit mijn gemeente (yay Mol :applause: ) heeft de Kortfilm westrijd gewonnen met zijn 4:21 durende animatiefilm.
keep in mind dat hij dus nog niet eens 18 is! (zijn exacte leeftijd weet ik niet)
filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=d3yecuf3LpM
chapeau voor die kerel om al zoiets te kunnen op zo'n leeftijd.
*edit* ik denk dat de POST prefix wel juist is?
nog eens vermelden dat het NIET mijn filmpje is.
en dat kan ik niet meer veranderen


