Archief - INFO: Winnaar Kortfilm 16-18jarigen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
ik zag juist in de GvA dit artikel:
http://www.gva.be/Antwerpen/2400/artikel.asp?art=5A064EB7-FC59-453E-8391-44CB1A77F0BA

kort samengevat: een jongen uit mijn gemeente (yay Mol :applause: ) heeft de Kortfilm westrijd gewonnen met zijn 4:21 durende animatiefilm.

keep in mind dat hij dus nog niet eens 18 is! (zijn exacte leeftijd weet ik niet)


filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=d3yecuf3LpM


chapeau voor die kerel om al zoiets te kunnen op zo'n leeftijd.

*edit* ik denk dat de POST prefix wel juist is?
nog eens vermelden dat het NIET mijn filmpje is.

General Lee

Legacy Member
chosen1 zei:
*edit* ik denk dat de POST prefix wel juist is?
nog eens vermelden dat het NIET mijn filmpje is.
Niet dus, aangezien POST enkel dient voor topics waarin het de bedoeling is steeds opnieuw dingen te posten omtrent het onderwerp van de topic (als in, post hier uw tekeningen/foto's/whatever).
Ik denk dat in dit geval gekozen moet worden voor de INFO prefix...

w00tw00t

Legacy Member
Knappe prestatie maar euhm de jeugd van tegenwoordig is depressief :s

chosen1

Legacy Member
w00tw00t zei:
Knappe prestatie maar euhm de jeugd van tegenwoordig is depressief :s

mja de reden van dat thema weet ik niet en kzou zijn moeder niet willen zijn als uw zoon zoiets maakt :p

chosen1

Legacy Member
Stimpy zei:
kvind het maar raar
wat vinden jullie er zo knap aan?

dat die kerel nog geen 18 is en al zoiets kan.

+dat hij als vakantiejob mag gaan werken in een animatiestudio :p

vinnieman

Legacy Member
Is dit dan zo goed geanimeerd om al 17-18 jaar te zijn? :s

De ruwheid van de animatie heeft zo zijn charmes... maar hij zal bij die animatiestudio nog heel wat te leren hebben :p

The recycleload

Legacy Member
Lol, ik ken die kerel een keertje tegengekomen op de trein naar werelddag animatie.
Leuke mens, niet echt depressief type of zo denk ik.

Animatie is nogal ruw maar het heeft wel iets, lijkt zelfs een beetje op ahum , een eindwerk van ene van Dresse zijn klas vorig jaar, maar die was geen 17.

Tekzav

Legacy Member
"Voor Esther", die zal ook wel content zijn :)

Beetje ruw inderdaad, leeftijdsgebonden gezien wel ok denk ik?

pay&go

Legacy Member
Kijkt dan niemand verder dan de ruwheid van de animaties? :wtf:

De hele opzet van het verhaal, de flashback.. Voor nog geen 18 jaar te zijn vind ik dat hij een knap verhaal weet te vertellen in 4min en 21sec.

chapeau!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan