LunchBox
Legacy Member
Het is weer zover.. multi-mania staat voor de deur.. nog 7 nachten slapen. (ge ziet hoe ik daarnaartoe leef he) Anyway, ik wou'ns polsen wie er nog gaat van't forum?
Cheers.
wanneer: vrijdag 23 mei 2008
waar: xpo kortrijk
alle info: http://www.multi-mania.be/2008/
Cheers.
wanneer: vrijdag 23 mei 2008
waar: xpo kortrijk
alle info: http://www.multi-mania.be/2008/

En kom maar trug rond 8-9u, mss kan ik de party nog halen 

(en twas den nog educational version)
. Kunt ge ergens de winnaars/genomineerden en hun werkjes bekijken?