Archief - INFO: ISO50 poster te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

`SeriOUs

Legacy Member
Chill Erinyes :)
Gewoon wat meer info voor de mensen hier, kan toch geen kwaad? :)

Bedoelde er niets mee.

Erinyes

Legacy Member
Je kan ook gebruik maken van een meeneemprijs, dit is een prijs hoger als de minimumprijs natuurlijk waaraan je het object zeker en vast verkoopt.
Dwz eens de meeneemprijs behaald is moet er niet meer verder worden geboden, want aan deze prijs wordt verkocht aan de eerst biedende.
Heb even de regels gelezen op het buy&sell forum. Dit zegt volgens mij wel duidelijk dat als de meeneemprijs geboden wordt, dat er niet meer verder geboden hoeft te worden.

Bij deze is de poster verkocht aan gravendelver.

ZeeraaR

Legacy Member
want aan deze prijs wordt verkocht aan de eerst biedende.
De EERST biedende. Trek jullie plan, ik (ver)koop hier (nog) niks op het forum, dus het kan me eigenlijk gene ene moer schelen, hoe je iets verkoopt. Wou het alleen even duidelijk maken dat meeneemprijs mis geinterpreteerd wordt. Ik heb het op irc ook proberen uitleggen, but they couldn't be bothered.

Erinyes

Legacy Member
Ik dacht dat als de meeneemprijs behaald werd, dat de regel dan zo is dat er geen hogere boden mogen aanvaard worden. Blijkbaar heb ik het volledig verkeerd geïnterpreteerd.

Toch is er nog steeds geen hoger bod dan dat van gravendelver gekomen.

Marsmillo: geen idee hoe het komt, ik had nochtans Ergonine besteld van de site. Misschien is het een update geweest van wat er op de site te zien staat?

deep_purple

Legacy Member
Het is toch heel duidelijk, ge verkoopt iets hier op dit forum dan worden de regels van dit forum gebruikt. Ga je op ebay gebruik je de regels van daar, dus verwar de "nu kopen" prijs niet met de "meeneemprijs". Meeneemprijs is geen vaste regel dit is gewoon een naam, als zij daar die regel aan geven moet het toch gewoon zoals het beschreven staat op de plaats in kwestie en niet regels van een andere plaats gaan halen.

Erinyes

Legacy Member
want aan deze prijs wordt verkocht aan de eerst biedende.
De eerst biedende van de meeneemprijs, misschien?


Maar aangezien er toch geen hogere boden komen, is de poster verkocht aan gravendelver. En nu mag er een slot op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan