dresse
Legacy Member
zal is zien in men cursussen van vorig jaar ofdat er ergens een schoon samenvattingske staat. Anders zalk is neerpennen watk zelf al heb onthouden van de lessen en eigen ervaringen.
en ben al zeer benieuwd naar ulle tweede filmke. Hier zeker posten alst af is !!
En sorry datk het een gedrocht noemde, want ik vind het wel sjeyk da ge u tijd daarin steekt enzo, zolang ge maar creatief bezig zijt. Maar kvond het echt wel niet goed
en ben al zeer benieuwd naar ulle tweede filmke. Hier zeker posten alst af is !!
En sorry datk het een gedrocht noemde, want ik vind het wel sjeyk da ge u tijd daarin steekt enzo, zolang ge maar creatief bezig zijt. Maar kvond het echt wel niet goed
