TeQniK
Legacy Member
beste,
mn tante heeft n restaurantje en ze had me gevraagd om n websitetje ineen te steken. Maar het probleem is dat ik echt geen ideeen heb, er moet maar 4 pagina's zijn (home, menukaart, gallerij en contact)
het logo is:
heeft iemand n ideetje oe de site er kan uitzien?
alvast bedankt!
mn tante heeft n restaurantje en ze had me gevraagd om n websitetje ineen te steken. Maar het probleem is dat ik echt geen ideeen heb, er moet maar 4 pagina's zijn (home, menukaart, gallerij en contact)
het logo is:
heeft iemand n ideetje oe de site er kan uitzien?
alvast bedankt!
