Archief - INFO: Belgische voetbalmascotte

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bon_jovi

Legacy Member
Er is momenteel een wedstrijd aan de gang waarbij je een nieuwe Belgische voetbalmascotte moet ontwerpen.

Richtlijnen voor de wedstrijd 'Ontwerp een nieuwe mascotte Rode Duivels'

Beste voetbalfanaat, beste creatieveling,

De Rode Duivels zijn op zoek naar een nieuwe mascotte om samen met hen de tegenstanders tegemoet te treden.

Omdat elke Belg wel een stukje Rode Duivels in zich draagt vindt de KBVB dat ook jij kan bijdragen aan de creatie van de nieuwe mascotte.

Verras ons en stuur een ontwerp van mascotte dat volgens jou beantwoordt aan de volgende kenmerken en misschien win jij één van de vele leuke prijzen.

Qua uitstraling:
# Sportief
# Vriendelijk
# Kwalitatief
# Modern en eenvoudig
# Competitief
# Aantrekkelijk

Qua uitvoering:
# Veelzijdig en praktisch in gebruik
# Spreekt alle leeftijden aan
# Tijdloos
# Rood

TIP: Gebruik niet te veel kleuren en ga na of je je ontwerp zou kunnen plaatsen in verschillende advertenties en op je favoriete object of kledingsstuk. Probeer ook het gebruik van tekst in je ontwerp te vermijden.

Grijp deze unieke kans en stuur ten laatste op 12 december 2005 je ontwerp naar:

Koninklijke Belgische Voetbalbond
Wedstrijd Mascotte
Houba de Strooperlaan 145
B-1020 Brussel


Meer info, prijzen en wedstrijdreglement:
http://www.footbel.com/content/mascotte/index_nl.asp

Belgianbonzai

Legacy Member
ze zijn wel nogal cheap ze bij de voetbalbond...

totaal te betalen prijzenpakket:
1GSM, 3 voetballen, 3 t-shirts, 1 alcoholstift (voor de handtekeningen :D)
overige prijzen:
persconferentie (moeten ze toch sowieso doen)
aftrap (mag je nog eens gaan werken)
goeie 200 gratis tickets voor de rode duivels te zien voetballen (hoi, verliezen ze wss ook al nie veel geld op)

HIER mag dus op geklaagd worden dat't broodroof is van de professionele designers :)

Mistabeen

Legacy Member
ja, khad ook zoiets brainbug, maar die persconferentie mag nie onderschat worden :) ge zijt tenslotte de ontwerper van de mascotte van de nationaleploeg.. alleen de naambekendheid al is toch al iets he :)
ma tis wel te verstaan da ze wa meer ozude moge geve :D

fixer187

Legacy Member
Als je de ontwerper van de nieuwe mascotte bent mag dit toch wel gezien worden zeker op je CV :).

Een lifetime abbo voor de Rode Duivels zou wel een beter gepaste prijs zijn he :)

BAROBA

Legacy Member
Lijkt me wel leuk :)
Ga het ook doorsturen naar enkele goede ontwerpers
Succes alvast :)

Erinyes

Legacy Member
Die aftrap zie ik totaal niet zitten, de naambekendheid daarentegen wel.

Ik hou gewoon niet van voetbal...
(maar ik weet wel wat buitenspel is)

Belgianbonzai

Legacy Member
Erinyes zei:
de naambekendheid daarentegen wel

mijn zuster hoopt nogthans dat gij niet wint, want ze blijft liever anoniem :)
(exact zelfde naam)

fartbunny

Legacy Member
kunnen ze nie gewoon geld geven? Al diene voetbal intresseert me geen zier :s

Lo_fi

Legacy Member
Hier zou ik nu eens niet over klagen zie.. Als je de mascotte van de rode duivels in je portfolio hebt zitten krijg je een pak onbetaalbare reclame. En reclame kost ook geld..

Erinyes

Legacy Member
Brainbug zei:
mijn zuster hoopt nogthans dat gij niet wint, want ze blijft liever anoniem :)
(exact zelfde naam)
:offtopic:
Wat bedoel je? Zelfde nickname? Indien ja, ik ga mij nie bekendmaken met Erinyes, maar met mn echte naam.

Of exact dezelfde, echte naam? Indien ja, hoe weet jij mijn volledige naam?

Lo_fi

Legacy Member
Nochthans... 'Erinyes' als naam zou erg goed werken bij de voetbalbond. Die lezen sowieso "Er in! yes !!" wat leuke link is naar het voetbalgebeuren...

Natuurlijk zou dat ook wel werken bij de gemiddelde pornoboer... :sop:

....

wat ons dan weer naadloos brengt bij de griekse mythologie..en de oorspronkelijke Erinys die te pas en te pas opduikt in allerlei mythes....*denk* --> shuts up :x

Musback

Legacy Member
zalig da's al een schitterend idee deze wedstrijd, als er nog zijn... allemaal welkom!

Respawn

Legacy Member
testjeduivel.jpg


ball.jpg


dees zijn de mijn se.
kheb me weer'n uurke geamuseerd :p

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan