Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf?ViniMan zei:Damn, als er één programma is wat ik van Adobe op mijn dead-list zet, is het InDesign wel. Het lijkt of het volledig tegen alle regels in hoe je in Photoshop, Illustrator, Flash,etc. te werk gaat. Begrijp niet hoe dat op deze manier nog steeds in de lijn van Adobe software staat. :/
Sorry, dat moest er even uit.
Unlimited4s zei:wtf?
indesign is imo juist een van de betere programma's van adobe.
Ook best logisch voor te layouten enzo.

³Unlimited4s zei:wtf?
indesign is imo juist een van de betere programma's van adobe.
Ook best logisch voor te layouten enzo.