Jay
Legacy Member
Howdie
Katechetika, de Leuvense kring theologie, heeft inmiddels een nieuwe, uiterst bescheiden website die te vinden is op www.katechetika.be. Alles is in html gemaakt en again, 't is geen overdonderend design maar 't doet wat 't moet doen.
Nu hadden we graag ook foto's op de site gezet. Echter zouden deze enkel voor Katechetika-leden toegankelijk mogen zijn. Er zal dus moeten gewerkt worden met een wachtwoord en login. Aangezien we al een msn-community hebben waar de meeste leden lid van zijn, dachten we om de foto-albums in een in line frame op de site te zetten. Foto's staan dus op msn-community en via in line frame staan ze op site. Hetzelfde hebben we zo al gedaan met Google Agenda en het gastenboek. Voor de foto's is er echter het probleem dat natuurlijk de complete msn-community verschijnt, in plaats van enkel een mooi foto-album. Op de msn-community site zelf heb ik al gekeken of er met aparte frames wordt gewerkt maar dat is niet het geval.
Vraag is dus of je kan instellen welk deel van de internetpagina wordt weergegeven in het in line frame. Anders moeten we een andere oplossing zoeken.
Alvast bedankt
Edit: fotootje van hoe 't nu is en zoals 't niet moet
http://www.katechetika.be/katfoto.jpg
Katechetika, de Leuvense kring theologie, heeft inmiddels een nieuwe, uiterst bescheiden website die te vinden is op www.katechetika.be. Alles is in html gemaakt en again, 't is geen overdonderend design maar 't doet wat 't moet doen.
Nu hadden we graag ook foto's op de site gezet. Echter zouden deze enkel voor Katechetika-leden toegankelijk mogen zijn. Er zal dus moeten gewerkt worden met een wachtwoord en login. Aangezien we al een msn-community hebben waar de meeste leden lid van zijn, dachten we om de foto-albums in een in line frame op de site te zetten. Foto's staan dus op msn-community en via in line frame staan ze op site. Hetzelfde hebben we zo al gedaan met Google Agenda en het gastenboek. Voor de foto's is er echter het probleem dat natuurlijk de complete msn-community verschijnt, in plaats van enkel een mooi foto-album. Op de msn-community site zelf heb ik al gekeken of er met aparte frames wordt gewerkt maar dat is niet het geval.
Vraag is dus of je kan instellen welk deel van de internetpagina wordt weergegeven in het in line frame. Anders moeten we een andere oplossing zoeken.
Alvast bedankt

Edit: fotootje van hoe 't nu is en zoals 't niet moet
http://www.katechetika.be/katfoto.jpg