Orphea
Legacy Member
Hallo,
Een van de opdrachten voor school (mct) is het maken van een portfolio site. Alles gaat netjes in IE, maar heb zonet eens alles nagekeken in firefox en die toont iets vreemd. Lokaal zet hij alle afbeeldingen zoals het moet, maar eens op het web blijkt dat de helft van mijn afbeeldingen verdwenen zijn ??? Nochtans IE toont hem perfect.
Iemand enige idee?
OPGELOST
Groeten.
Een van de opdrachten voor school (mct) is het maken van een portfolio site. Alles gaat netjes in IE, maar heb zonet eens alles nagekeken in firefox en die toont iets vreemd. Lokaal zet hij alle afbeeldingen zoals het moet, maar eens op het web blijkt dat de helft van mijn afbeeldingen verdwenen zijn ??? Nochtans IE toont hem perfect.
Iemand enige idee?
OPGELOST
Groeten.
blijkbaar haalt IE die dus lokaal.