Cycloon
Legacy Member
Het gaat om deze pagina:
http://www.mastersofrelics.com/2/
In firefox staat de layout mooi gecentreerd, in IE staat de header ietsjes naar links (een pixel of 2). De code stelt zelf 2 keer niks voor, dus begrijp niet waar het probleem zit
http://www.mastersofrelics.com/2/
In firefox staat de layout mooi gecentreerd, in IE staat de header ietsjes naar links (een pixel of 2). De code stelt zelf 2 keer niks voor, dus begrijp niet waar het probleem zit
