paff_daddy
Legacy Member
hallo,
het zit zo :
ik heb een tabel van 800*600. Maar als ik hier nu tekst in typ, dan rekt de tabel in de breedte uit, waardoor mijn navigatiebalk en header niet mooi meer uitkomen.
Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de breedte altijd 600pixels blijft?? Dus dat de tekst gewoon naar een volgende regel gaat al hij "breder" is dan 600 pixels
grtz,
paff_daddy
het zit zo :
ik heb een tabel van 800*600. Maar als ik hier nu tekst in typ, dan rekt de tabel in de breedte uit, waardoor mijn navigatiebalk en header niet mooi meer uitkomen.
Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de breedte altijd 600pixels blijft?? Dus dat de tekst gewoon naar een volgende regel gaat al hij "breder" is dan 600 pixels

grtz,
paff_daddy

. De tabel blijft niet op de vaste breedte.
behalve als ge het een fixed height hebt gegeven. btw omdat je niet met tables kan werken opeens overstappen naar div's. Het is goed dat je wilt leren werken met xhtml/css2 positioning maar u redenering is raar