IcefoxXx
Legacy Member
De betreffende site: hier
Als je gaat bij contact, dan zie je daar dus die inputvelden en de textarea.
Hetgene dat ik wil proberen, is dat ik door een cgi-script van skynet te gebruiken, de inhoud van die velden verstuur zonder dat er nog een extra venster van de e-mail client verschijnt.
Hier is het cgi script
Ik hoop dat jullie kunnen helpen, dank bij voorbaat
Als je gaat bij contact, dan zie je daar dus die inputvelden en de textarea.
Hetgene dat ik wil proberen, is dat ik door een cgi-script van skynet te gebruiken, de inhoud van die velden verstuur zonder dat er nog een extra venster van de e-mail client verschijnt.
Hier is het cgi script
Ik hoop dat jullie kunnen helpen, dank bij voorbaat


, ik had gewoon u "slechte" html gekopieerd uit de source om daarachter te zeggen dat dit op niets trok.