Cron
Legacy Member
Code:
<html>
<head>
<title>Website van Paul Sonjeau</title>
<base target="hoofd">
</head>
<body>
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="906" height="36">
<param name="movie" value="Dog.swf">
<param name="quality" value="high">
<embed src="flash/Dog.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="906" height="36"></embed></object>
</body>
</html>
Het probleem is dat in firefox deze frame perfect geopend wordt.
Dit is de navigatiebalk van een website voor iemand dat in de bovenste
frame wordt afgespeeld in flash.
Het probleem is dat in Firefox de balk zichtbaar is en in Internet Explorer
ik een melding krijg
in zo een geel balkje bovenaan."Om de beveiliging van uw computer te verbeteren, heeft Internet Explorer dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud, die mogelijk toegang verschaft tot uw computer. Klik hier voor opties..."
Als ik op de balk klik verdwijnt deze maar mijn flash menu komt ook niet tevoorschijnt.
Wat is hier aan te doen???