kheb nieuw probleempje,
kheb het nu helemaal anders gedaan
(met dreamweaver, kwestie van de luiaard uit te hangen..)
Nu wil ik een klein
intro paginatje waar je de taal kan kiezen,
maar met wat laat je dat zo bewegen, of als je naar de site gaat,
dat het van links of rechts op het scherm komt.
Dat zou wel tof zijn!