even ter info, maar je position is ook totaly fucked up he maat.
Als je dit weergeeft op een resolutie van 1024px (elke site moet tg wel zichtbaar zijn op deze lengte sinds grotendeels van de surfers deze breedte heeft) dan is
1) je tabel al zoizo te groot: 1280px, de website zal zelfs niet volledig op een res van 1280px reedte werken sinds er rechts een scrollbaartje komt. Je hebt dus al een res van meer als 1280px in de breedte hebben. Maar mischien is dat jouw doelpubliek...
Ik raad je aan om met een breedte van MAX 1000px te werken
2) als je iets in het midden wilt positioneren. Doe dat dan met een wrapper met de volgende css:
#wrapper {position:absolute; left:50%; margin-left:'de helft van je width' ; width:'je width'; height:auto }
en zet dan deze div rondom alles. Dan staat je site overal in het midden
3) je spacer.gif gebruik je een 30 tal keer in dzelfde row, waarom maak je er niet gewoon één cel van....? dat zal je code al veel beter laten uitzien. En werk niet zo slordig, het ziet er redelijk wanordelijk uit imo.
Als je sliced, dan moet je 'nuttig' slicen. Hele stukken zoveel mogelijk, enzo weinig mogelijk spacers, en als je spacers gebruikt, zet er dan geen 30 naast elkaar. Maar maak er 2 of 3 van. Vooral as je spacer maar 1*1px is
voor de rest, zeer mooie design, strak, allees mischien iets meer kleur? maar dat is persoonlijk. De hovers zijn ook zeer mooi. Maar ik zou persoonlijk nog een klein accentje op de active knop doen.
sinds het een handboekerij is, mischien hier en daar wat boeken fz in de banner, is maar een idee he, zie maar wat je ermee doet
deze comentar was niet om je af te breken maar om je te helpen. Moest iets in mijn taalgebruik niet al te vriendelijk overkomen, mijn excuses daar voor.
Als je nog vragne hebt, laat ze dan weten. Daarvoor dient dit forum
grts
pioniq
aka schaap