Archief - HOSTING : extra Telenet Webspace opzeggen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Enzo

Legacy Member
Hallo,

Ik zou graag mijn Telenet webspace opzeggen omdat ik er 2 heb en ik heb de volle 50 MB nodig om alle files erop te krijgen.

Hoe doe ik dat? Alle files zijn er al en ik heb al gesearched en op de Telenet website gezien maar 'k vond niks.

Alvast bedankt!

Zero Grav

Legacy Member
Uw vraag klopt van geen kanten.
Je zou je telenet webspace willen wissen omdat je niet zonder de 50Mb kan?

Logisch ;_;

Je zou misschien willen upgraden naar een grotere space?

WoDkA

Legacy Member
ik denk dat hij nu zijn 50 mb webspace verdeelt heeft over 2 van 25 bv. ,
maar nu terug naar 1 webspace wil van 50 ..

mss omdat hij iets van 40mb moet uploaden ..

Enzo

Legacy Member
Ik bedoel dat ik mijn 1 webspace op 50 mb wil zetten maar dit gaat niet omdat ik nog een webspace heb en ik kan die niet op 0 mb zetten (bij Telenet kan je in totaal tot 50 mb gratis gaan)

En de grootste optie voor mijn een webspace is nu 40 mb en de ander 10 mb, ik kan die 10 mb wel veranderen naar 1 mb maar dan kan'k die andere niet op 49 mb zetten omdat je uit een lijstje moet kiezen.

Waarom? omdat ik nu moet puzzelen en er eigelijk niet kom om alles te verdelen dankzij dat lijstje waar de getallen vanf 5 altijd 5 mb vergroten (en van 40mb gaat het naar 50mb

dJeez

Legacy Member
Mail naar de helpdesk, hier kan niemand u verder helpen aangezien het niet voorzien is in "mijn telenet". Maar leg dan wel duidelijk uit wat je precies wil (niet zoals hierboven best :p).

Lashknife

Legacy Member
aan de tabel te zien kan dat best zo zijn, maar zip en rar zijn gekender (en dan nog kuch voor rar bij de common user...) en dan is rar nog sterker dan de 7z "zip" compressie (natuurlijk same shit als gewone zip, en we weten allemaal da rar sterker is dan zip)

dJeez

Legacy Member
Lashknife zei:
aan de tabel te zien kan dat best zo zijn, maar zip en rar zijn gekender
:offtopic: Bedenk daar dan eens bij dat je ooit de overstap van zip naar rar hebt gemaakt... Innovatie vereist nu eenmaal dat je je aanpast. Van mij moet je niet overschakelen trouwens, maar ik gebruik nu enkel nog 7-zip (en bzip2 tarballs op Linux) :p. Afhankelijk van wat er precies in het archief moet is het verschil met zip (en ook met rar) trouwens gigantisch, alleen duurt het comprimeren wat langer (tot zeer lang als je de hoogste compressie kiest - en die is ook wel zeer geheugenvretend).

Enzo

Legacy Member
Als'k alles zip/rar kom'k nog nie toe :S ,weet niemand hoe ge een webspace moe opzegge? ik heb al geprobeerd om te maile naar klantendienst ma die site zaagt altijd da het formulier nie juist is ingevuld :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan