Archief - Hosting : cheapass.be te vertrouwen ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Noizz.be

Legacy Member
Ik zit ook bij cheapass, al vrij veel problemen gehad. Webmail werkt blijkbaar niet, ge moet POP gebruiken, maar natuurlijk staat dat nergens genoteerd.

Vrij veel down de laatste tijd

Gisteren surfte ik naar mijn website en ipv de hoofdpagina te krijgen krijg ik een loginscherm van een of ander webmail spul.

Vandaag ben ik te weten gekomen dat ik geen vars kan doorsturen via PHP-urls. Toevallig iemand die weet of da echt ni werkt? Denk niet dat het aan mijn php script ligt want das echt wel veel te eenvoudig

Noizz

DJ_Trash

Legacy Member
Soda zei:
kijk naar www.basm.be , iedereen was er zooooo tevreden van in het begin.
goedkoop aanbieden van hosting:

-overkill per servers (users)
-slechte lijnen

1 van de 2 is het zeker


ook nog 3 maand ofzo bij geweest; man man man zo nen brol :p
bleek da ne kerel te zijn die ervoren al ontelbare keren failliet was gegaan

PC_Freak

Legacy Member
BASM is trouwens zelf al failliet sinds begin deze maand. Daarvoor was er Skynight, dat is waarschijnlijk ook failliet gegaan.

DJ_Trash

Legacy Member
basm NU pas failliet? LOL

ik zal prolly juist (1 a 2 jaar geleden) toen klant geweest zijn, want die site was toen maaaanden een verlaten woestijngebied; alles servers down voor 30 dagen etc etc...

Lashknife

Legacy Member
Noizz.be zei:
Ik zit ook bij cheapass, al vrij veel problemen gehad. Webmail werkt blijkbaar niet, ge moet POP gebruiken, maar natuurlijk staat dat nergens genoteerd.

Vrij veel down de laatste tijd

Gisteren surfte ik naar mijn website en ipv de hoofdpagina te krijgen krijg ik een loginscherm van een of ander webmail spul.

Vandaag ben ik te weten gekomen dat ik geen vars kan doorsturen via PHP-urls. Toevallig iemand die weet of da echt ni werkt? Denk niet dat het aan mijn php script ligt want das echt wel veel te eenvoudig

Noizz
super onstabiel de laatste tijd.... root dir werkt, subfolder werkt niet... :confused: na een 10-tal minuten wast terug in orde...
Overload denk ik

cheapass = dikken brol, chance dat het niet mijn provider is :doh:
om niet te negatief over te komen, ja het is extreem goedkoop (maar da ziet ge er dan ook aan :unsure: )

JPsam

Legacy Member
Mja, idd slecht... De helft van mijn PHP-scripts lukten na een paar maanden niet meer. Daarnet ook dat redirect naar webmail probleem gehad.

Jammer dat ik bij Cheapass terechtgekomen ben, maarja. Ik heb nu wel 50 euro neergeteld. Dus dat zal nog een paar maanden wachten zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan