Archief - HOSTING: Betrouwbaar en goedkoop?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinow

Legacy Member
Ik ben op zoek naar hosting + domeinnaam.

De vereisten* zijn:
- betrouwbaar (geen kleine lettertjes of bedrijven die plots verdwijnen, ...)
- goedkoop
- mysql
- php
- mailserver
- domeinnaam (.be)

*Het betreft een Drupal-site, heb ik vereisten over het hoofd gezien?

Het is niet moeilijk zo'n aanbod terug te vinden. Maar dan heb ik vooral vragen bij de betrouwbaarheid.

Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer...

Ik wil dus vooral beroep doen op jullie ervaringen.
Wat stellen jullie voor?

demon326

Legacy Member
koebeest zei:
www.antagonist.nl

Meer moeje nie emmen :/

idd..,nog nooit zo een goede hosting gehad :D


@TS zeker voor antagonist gaan zijn goedkoop en hebben goede service:love:

//edit: gezien het over drupal gaat zie de link inmn sig redenlijk veel resource modules aan(CCK,VIEWS) en site loopt heerlijk..

Accordis

Legacy Member
Byethost.com gebruik ik en dat is gratis! (PHP, MySQL databases, ...)
Zeker de moeite waard om eens naar te kijken ;)
Bij de paid service heb je ook een domeinnaam

Accordis

Legacy Member
benny zei:
idd..,nog nooit zo een goede hosting gehad :D


@TS zeker voor antagonist gaan zijn goedkoop en hebben goede service:love:

//edit: gezien het over drupal gaat zie de link inmn sig redenlijk veel resource modules aan(CCK,VIEWS) en site loopt heerlijk..

Inderdaad loopt wel lekker ;)

GenesisX

Legacy Member
Amai da's nogal veranderd in de laatste jaren :p. 3gig ruimte, 60 gig traffic en een gratis domeinnaam :love:

Xavez

Legacy Member
wardkennes zei:

Welja, ik heb er zo ongeveer acht sites gehost en bij geen enkele, maar dan ook geen enkele site heb ik een probleem ondervonden :). als ik bovendien een probleem had, werd dat via de support-chat meteen opgelost. Maar goed, elk bedrijf zal ooit wel eens ergens de mist in gaan, vandaar wellicht die paar negatieve ervaringen :).

dJeez

Legacy Member
Hou er wel rekening mee dat goedkoop steeds betekent dat er ergens op bespaard wordt. Als het niet is via overselling, dan wel door slechte support of gebrek aan betrouwbaarheid (of combinaties ervan uiteraard). Persoonlijk ben ik dan ook eerder geneigd een redelijke prijs te geven voor deftige hosting.

Xiao

Legacy Member
Er zijn ook veel bedrijven die gewoon massaal veel geld vragen voor weinig ruimte. Dan heb ik liever een uptime van 99.9 en genoeg ruimte en traffiek dan een uptime van 99.999, 50mb webruimte en 1GB dataverkeer.

En ze kunnen ook besparen op de verf van hun muren of op hun grafische kaarten...

pinow

Legacy Member
dJeez zei:
Hou er wel rekening mee dat goedkoop steeds betekent dat er ergens op bespaard wordt. Als het niet is via overselling, dan wel door slechte support of gebrek aan betrouwbaarheid (of combinaties ervan uiteraard). Persoonlijk ben ik dan ook eerder geneigd een redelijke prijs te geven voor deftige hosting.
Wat is voor jou een voorbeeld van deftige hosting? Over welk aanbod spreek je dan?

demon326

Legacy Member
dJeez zei:
Hou er wel rekening mee dat goedkoop steeds betekent dat er ergens op bespaard wordt. Als het niet is via overselling, dan wel door slechte support of gebrek aan betrouwbaarheid (of combinaties ervan uiteraard). Persoonlijk ben ik dan ook eerder geneigd een redelijke prijs te geven voor deftige hosting.

enige nadeel is aan antagonist is dat ze enkel support doen via e-mail/forum, voor de rest geen klagen,ze houden de klanten goed op de hoogte van nieuwe updates :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan