Op OSX kan je Apache draaiën. OS 8 / 9 hebben ook wel een eigen webservertje, maar zeer beknopt en PWS is ook niet echt wat ik zoek.
Is het mogelijk Apache te draaën op OS 8.5 ? Of is er andere Webserver software om interpreters als PHP op te draaïen ?