Pooh
Legacy Member
Hallo,
Wie kan mij over hetvolgende een 'correcte' uitleg geven want ik ben een newbie op dit terrein:
Ik heb (door de gratis .be-actie) enkele domeinnamen gerigsitreerd bij combell.com
Deze domeinen staan daar nu dus "geparkeerd".
Nu heb ik gisteren een hosting-account gekocht bij een Amerikaanse provider (titanpagesdomains.com) samen met één domeinnaam.
Nu heb ik de mogelijkheid om bij deze provider in het c-panel controlepaneel meerdere zogenaamde "addon-domains" toe te voegen.
Nu zou ik willen weten welke stappen ik moet ondernemen bij combell.com om mijn geparkeerde .be-domeinen te kunnen hosten bij mijn amerkaanse provider via de addon-domain mogelijkheid in c-panel.
Deze domeinen toevoegen in c-panel is een fluitje van een cent, dit lukt me ook...MAAR ik vermoed dat ik ook bij combell.com "iets" moet instellen want zo werkt het niet. Ik kom dit hier vragen omdat mijn Engels te slecht is om dit aan mijn amerikaanse provider te vragen
Wie kan mij dit aub eens uitleggen, liefst iemand die ervaring heeft met dezelfde problematiek.
Alvast bedankt.
Pooh
Wie kan mij over hetvolgende een 'correcte' uitleg geven want ik ben een newbie op dit terrein:
Ik heb (door de gratis .be-actie) enkele domeinnamen gerigsitreerd bij combell.com
Deze domeinen staan daar nu dus "geparkeerd".
Nu heb ik gisteren een hosting-account gekocht bij een Amerikaanse provider (titanpagesdomains.com) samen met één domeinnaam.
Nu heb ik de mogelijkheid om bij deze provider in het c-panel controlepaneel meerdere zogenaamde "addon-domains" toe te voegen.
Nu zou ik willen weten welke stappen ik moet ondernemen bij combell.com om mijn geparkeerde .be-domeinen te kunnen hosten bij mijn amerkaanse provider via de addon-domain mogelijkheid in c-panel.
Deze domeinen toevoegen in c-panel is een fluitje van een cent, dit lukt me ook...MAAR ik vermoed dat ik ook bij combell.com "iets" moet instellen want zo werkt het niet. Ik kom dit hier vragen omdat mijn Engels te slecht is om dit aan mijn amerikaanse provider te vragen

Wie kan mij dit aub eens uitleggen, liefst iemand die ervaring heeft met dezelfde problematiek.
Alvast bedankt.
Pooh