promaxius
Legacy Member
Hey iedereen,
Volgende week is mij gevraagd iemand les te geven in het maken van websites. De persoon waaraan ik bijles moet geven had zichzelf al Studio Webdesign 3 aangeschaft, blijkt het nu te moeilijk is voor mee te werken.
Ik zelf heb enige ervaring in frontpage en ben later overgeschakeld naar dreamweaver voor php toepassingen.
Vreemd genoeg vind ik het programma Studio Webdesign ook niet zo makkelijk om mee te werken, nogtans zou dit voor leeken zijn.
Website aanpassen enzo, gaat allemaal vlotjes, maar ik zou niet weten hoe ik een standaard flash animatie moet aanpassen. Dit zou nogtans via het programma zelf makkelijk te doen zijn, kan iemand mij aub helpen?
Volgende week is mij gevraagd iemand les te geven in het maken van websites. De persoon waaraan ik bijles moet geven had zichzelf al Studio Webdesign 3 aangeschaft, blijkt het nu te moeilijk is voor mee te werken.
Ik zelf heb enige ervaring in frontpage en ben later overgeschakeld naar dreamweaver voor php toepassingen.
Vreemd genoeg vind ik het programma Studio Webdesign ook niet zo makkelijk om mee te werken, nogtans zou dit voor leeken zijn.
Website aanpassen enzo, gaat allemaal vlotjes, maar ik zou niet weten hoe ik een standaard flash animatie moet aanpassen. Dit zou nogtans via het programma zelf makkelijk te doen zijn, kan iemand mij aub helpen?