Archief - Google Chrome

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
google zal wel met mozilla praten over features van Chrome naar Firefox te zetten zeker?
zeker nu dat google mozilla nog eens elk jaar 57mille gaat geven gedurende de komende 3jaar voor hun zoek ding in firefox..

legerguy

Legacy Member
Wel, Buiten IE is zal dit browser ook een concurrent worden van Firefox waarmee Google recent nog tot 2011 financiële steun aan zal geven.

Ik gebruik het graag. je hebt meer ruimte (die bovenste balk weg + onderste balk) en werkt even goed als firefox!

TiZon

Legacy Member
NOg een bugje, ik dacht een soort van configuratiepagina te vinden door naar

about:% te surfen
Try it :D

FEW

Legacy Member
wow, chrome werkt echt sneller dan welke browser ook + er zijn minder balkjes en dus meer beeld.

het scollen met het touchpad werkt hier ook niet naar boven.
voorlopig ga ik toch nog met firefox werken, ik vind het een goede browser, het werkt gemakkelijk + heeft veel add-ons die ik niet meer kan missen.

TiZon zei:
NOg een bugje, ik dacht een soort van configuratiepagina te vinden door naar

about:% te surfen
Try it :D
"O jee!" :D

j design

Legacy Member
Als het van mij afhang mag ie blijven.
Mss nog enkele knopjes bij, bv een home :s
Ligt het aan mij of staat die er echt niet op?

NOg een bugje, ik dacht een soort van configuratiepagina te vinden door naar

about:% te surfen
Try it
Haha

Devastate

Legacy Member
het surft wel lekker eigenlijk, voelt ook echt lightweight aan.

maar ik mis m'n firefox addons en plugins wel wat, dus blijf ik maar bij firefox, for now...

tynoesj

Legacy Member
Het voelt idd lekker aan, maar zitten toch wat irritante dingen in ze ...

Op mijn router hier moet ik geen username ingeven om in te loggen, enkel password. Ik kan niet aanmelden met Google Chrome omdat ik zogezegd eerst een username moet ingeven... :unsure:

dJeez

Legacy Member
Pfff, Chrome kan Slashdot niet eens deftig renderen. Wel raar eigenlijk want andere WebKit browsers hebben dat probleem niet.

*edit* Hmm, schijnbaar lag dat dus aan de proxy op 't werk, want thuis rendert die wel goed...

tijgerke

Legacy Member
Tweakers zei:
Google heeft tien uur na de lancering van de Chrome-browser een marktaandeel van één procent behaald, aldus cijfers afkomstig van Net Applications. Hiermee staat Chrome al direct op gelijke voet met Opera. bron
niet slecht van die mannen bij google :)

P2K-

Legacy Member
kan je op een of andere manier die geschiedenispreviews bij het openen van een nieuwe tab (en standaard als homepagina ook) wegdoen.
Dat ge dus bij het openen van een nieuwe tab gewoon de homepage of een blank krijgt?

Is vrij irritant imo :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan