jorenvu
Legacy Member
Hallo,
Ik ben een grafisch ontwerper en ben opzoek naar iemand die goed overweg kan flash en alle andere technische zaken (php, xhtml, css,...).
Het is de bedoeling om zo een studio uit te bouwen, beginnende van een ijzersterk duo.
Heb enkele ideeën en zou die graag wat verder willen uitwerken.
Stuur gerust een mailtje of reageer op dit bericht.
Groeten
Ik ben een grafisch ontwerper en ben opzoek naar iemand die goed overweg kan flash en alle andere technische zaken (php, xhtml, css,...).
Het is de bedoeling om zo een studio uit te bouwen, beginnende van een ijzersterk duo.
Heb enkele ideeën en zou die graag wat verder willen uitwerken.
Stuur gerust een mailtje of reageer op dit bericht.
Groeten

