[HBV]-=XortioN=-
Legacy Member
Hallo,
ik zou de gd2 library werkende moeten krijgen op mijn mac osx. In mijn php.ini heb ik reeds de ; weggedaan .. Maar bij het herstarten van de php5 server krijg ik dat volgende dll niet gevonden wordt : php_gd2.dll
Ik heb me er al dood op gezocht in google, dus heb ik besloten toch eens de hulp te vragen aan de meerderheid. Ik kan me moeilijk inbeelden dat ik de enige ben die xampp of mamp op mac osx gebruik.
Mvg
ik zou de gd2 library werkende moeten krijgen op mijn mac osx. In mijn php.ini heb ik reeds de ; weggedaan .. Maar bij het herstarten van de php5 server krijg ik dat volgende dll niet gevonden wordt : php_gd2.dll
Ik heb me er al dood op gezocht in google, dus heb ik besloten toch eens de hulp te vragen aan de meerderheid. Ik kan me moeilijk inbeelden dat ik de enige ben die xampp of mamp op mac osx gebruik.
Mvg

