LunchBox
Legacy Member
Eerder toevallig, maar daarnet was ik een overzicht aan het bekijken van hoeveel threads elke prefix zoal weergeeft binnen de "search" van dit forum.. (sinds juli 2008 kan je daar makkelijker op zoeken) en toen zag ik de datum van hetgeen ik me althans herinner als eerste post op dit subforum.. namelijk "de grafische gids".
Daaruit blijkt dat we vandaag dag op dag 6 jaar bestaan.
:applause:
Mn oprechte dank aan alle leden - zowel van toen als nu - om dit forum zo bruisend te houden. Ook al zijn er al eens onenigheden tussen de gebruikers.. we zijn er sámen toch steeds in geslaagd de gemoederen uiteindelijk te bedaren en het opnieuw over nuttige onderwerpen te hebben en/of mooie creaties te bespreken. (of althans constructief te zijn over de dingen)
Ik denk dat gedurende deze 6 jaar er heel wat mensen gegroeid zijn als creatieveling, en ik hoop dat we nog lang mogen blijven groeien maar ook leren en delen van/aan mekaar.
Cheers.
Daaruit blijkt dat we vandaag dag op dag 6 jaar bestaan.
:applause:
Mn oprechte dank aan alle leden - zowel van toen als nu - om dit forum zo bruisend te houden. Ook al zijn er al eens onenigheden tussen de gebruikers.. we zijn er sámen toch steeds in geslaagd de gemoederen uiteindelijk te bedaren en het opnieuw over nuttige onderwerpen te hebben en/of mooie creaties te bespreken. (of althans constructief te zijn over de dingen)
Ik denk dat gedurende deze 6 jaar er heel wat mensen gegroeid zijn als creatieveling, en ik hoop dat we nog lang mogen blijven groeien maar ook leren en delen van/aan mekaar.
Cheers.



tis gewoon een rechstreekse screenshot van de sticky. 
