KoenDK
Legacy Member
Mag deze standaard op 12 blijven staan? Wij hebben hier een e-card gemaakt en die schokt
(teveel om goed te zijn) is een te lage fps de reden?
ps: wij gebruiken een preloader en de file is 68kb, wat toch niet veel is denk ik
er is wel veel animatie in een korte tijd, maar ik had dit toch ook graag vloeiend gezien bij iedereen
anyway, ik wil er een algemeen Q topic van maken ivm de ideale fps, alvast bedankt!
(teveel om goed te zijn) is een te lage fps de reden?
ps: wij gebruiken een preloader en de file is 68kb, wat toch niet veel is denk ik

er is wel veel animatie in een korte tijd, maar ik had dit toch ook graag vloeiend gezien bij iedereen
anyway, ik wil er een algemeen Q topic van maken ivm de ideale fps, alvast bedankt!
