Archief - Fotoshoot Doel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er op 28 september mee naar Doel?


  • Totaal aantal stemmers
    31
  • Opiniepeiling gesloten.

Mr. Humphries

Legacy Member
Even dit opnieuw terug oprapen. Aangezien ik de thread niet meer vind, heb ik er maar een nieuwe gemaakt.

Even ter info: wat hadden we allemaal gepland? Een bijeenkomst voor de geïnteresseerden in fotografie om samen wat foto's te trekken en ideeën en ervaringen uit te wisselen, ook bij een glas schuimend nat.

Waar? Doel
Wanneer? Zondag, 28 September, 14.00u?
Wie? Iedereen die wil (zie ook de poll, om te bevestigen)
Hoe? Camera anyone?

Meer voorstellen?

Shoot!
niet op mij ...

Typhon`

Legacy Member
op zich wil ik ook nog eens doel aandoen voordat alles daar plat is, maar zit al met 2 fotodingen de 2 dagen erna en als er veel schoolwerk is gaat dat allemaal nogal vloeken.

Joeri

Legacy Member
Hangt ervan af of ik tegen dan al moeite gedaan heb om werk te zoeken, en of ik daar dan ook op zondag moet werken, en het weer, en of ik die dag al dan niet iets anders plan,...

mightyflup

Legacy Member
Joeri G. zei:
Hangt ervan af of ik tegen dan al moeite gedaan heb om werk te zoeken, en of ik daar dan ook op zondag moet werken, en het weer, en of ik die dag al dan niet iets anders plan,...

²

Matt.

Legacy Member
Ik kan niet. Mijn "ik kom misschien" wordt dus "ik kom zeker niet".

Conqie

Legacy Member
ik heb wel intresse, ben in theorie wel geen fotograaf natuurlijk
maar de kans bestaat dat ik een deftig fototoestel heb daartegen, en hoeveel kan het verschillen van camerawerk? :p

Mr. Humphries

Legacy Member
Jep idd. Ik ga proberen een van de dagen ervoor dezelfde enquete te doen, van wie zeker komt die dag. Aangezien ik de dag ervoor op photokina zit, zal het de dag daarvoor worden wsch.

Basil Fawlty

Legacy Member
Ik kom misschien wel mee als ik tijd heb. Normaal gezien wel. Vervoer wordt misschien wel een probleem maar dan kom ik wel eerst langs Mr. Humphries met de bus ;)

Mr. Humphries

Legacy Member
Basil Fawlty zei:
Ik kom misschien wel mee als ik tijd heb. Normaal gezien wel. Vervoer wordt misschien wel een probleem maar dan kom ik wel eerst langs Mr. Humphries met de bus ;)

U doet maar, altijd welkom :)!

Joeri

Legacy Member
Mijn misschien wordt een zeker niet, andere verplichtingen die dag.

Have fun aan degenen die wel gaan :)

Conqie

Legacy Member
bah, ik heb nog geen fototoestel dus ik vrees dat het eerder niet komen word :(

DieselPower

Legacy Member
Ik weet het nog steeds ni tbh, ik verwacht een lastminutenotification van een familiefeest waarvan mn moeder zeker is dat ze er al iets van gezegd heeft...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Als ik nimeer ziek ben wilk zeker afkomen, maar kwil ni iedereen ziek make :(

Catscratch

Legacy Member
Normaal geen probleem hier. Normaal kon ik een beke voor taxi spelen maar ik kom die ochtend van Oudenaarde en dan ben ik nog met de 'funkar'.

Dank voor't topic Humphries ;)

wouter_dc

Legacy Member
nog steeds niet zeker :( Ik denk niet da ik er ga geraken, kga nog zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan