FreakyLeash
Legacy Member
Ja, ik werk niet lang met JPG, maar ik zie de voordelen niet van RAW, of laat ik dat anders formuleren, ik zie de voordelen wel maar ik kan ze nog niet gebruiken,
Zoals Floyd zei:
Voor beginners is JPG ziezo beter volgens mij,
Ik heb nog wat rondgekeken en ik moet zeggen dat er ook wel veel fotografen de voorkeur geven aan JPG, ...
Zoals Floyd zei:
Als je niet weet hoe je effectief die vrijheid moet regelen ben je beter af met JPG denk ik ?RAW heb je de vrijheid alles zelf te regelen.
Voor beginners is JPG ziezo beter volgens mij,
Ik heb nog wat rondgekeken en ik moet zeggen dat er ook wel veel fotografen de voorkeur geven aan JPG, ...
Elke fotograaf die, zoals je zelf zegt, weet hoe je die vrijheid kan regelen, gaat daarvoor kiezen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar anders val je niet onder de noemer "fotograaf" in mijn ogen.