Archief - flyer sinsation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Choppa

Legacy Member
Hallo

Wij, de laatstejaars van een of andere school in Oostende,moeten dus een feesje organiseren. Natuurlijk moet er bij een feesje een flyer en affiche zijn. Dus wij zijn op zoek naar een creatief iemand om een flyer-affiche ontwerp te maken. Wij hebben gekozen voor de naam SINSATION ( en nee het is geen typfout) dus het thema zou iets warm, zomers, een beetje pikant en uitdagend moeten zijn. Hopelijk willen jullie ons helpen en ontvangen wij goeie resultaten en volgt er natuurlijk iets in ruil voor de uitverkoren flyer.

Alvast bedankt.

Spectre

Legacy Member
grote interesse hier. Wil wel weten wat er volgt want ik ga geen flyer maken voor gratis ingang tot Sinsation :p

Choppa

Legacy Member
Spectre zei:
grote interesse hier. Wil wel weten wat er volgt want ik ga geen flyer maken voor gratis ingang tot Sinsation :p


Als je dan toch grote interesse hebt en gedacht hadden aan gratis toegang tot sinsation doen we er 2 gratis drankjes en nog een vrijkaart bij

Spectre

Legacy Member
Ben je serieus of was dat sarcasme? Ik hoop op het tweede. Indien dit de pay is pas ik ;)
of zien de vrijkaarten er zo uit?

syndrom

Legacy Member
ge moogt mij ook pm'n voor eerder werk kan je men dev art checken, staat niet zoveel op makom.

dresse

Legacy Member
te lui om het aan te passen met dat nieuw gedoe hier opt forum.
Kga maffe, lb, pas het is aan :)

LunchBox

Legacy Member
DieselPower zei:
Mijn no-spec linkske zal voor nen andere keer zijn :(

je beseft dat je met een prefix change de spec in de hand werkt. als hij een flyerontwerper "zoekt" blijft het meestal bij die persoon die de flyer maakt. als hij een flyer "request", insinueert dit dat er verschillende mensen een voorstel kunnen indienen waaruit hij zal kiezen. (uiteraard kiest een freebee liever voor het laatste scenario. enfin, tis aangepast) ;)

DieselPower

Legacy Member
Als ik mij aan de regels moet houden, dan houdt iedereen zich er aan ;)

Choppa

Legacy Member
Ok , ideeen zijn altijd welkom of ja voorbeeldjes. Het enige probleem is dat er redelijk veel mensen er mee bezig zijn, maar dit wil niet zeggen dat je niet moet proberen. We nemen gewoon de beste flyer. Dus neem je kans :)

Erinyes

Legacy Member
Amai wat zijn de tijden veranderd.

Vroeger zouden er al 24 voorstellen geweest zijn...

Spectre

Legacy Member
ik pas ook. Ik ga wel mijn werk daar niet insteken voor misschien geen cent te zien he. Tis geen idool of x-factor.

veel succes nog
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan