moet me grotendeels aansluiten bij bigbuddha.
met het verschil dat ik er niets op tegen heb dat een site zoals venstraat in full flash is.
maar de meerwaarde is dan ook niet direkt terug te vinden en daarom dat meestal de vraag komt "waarom dit in flash?" en hier imho terecht.
het straalt html uit, het werkt als html en toch volledig flash - dus verwarring.
points of improvement.
- preloading
- load images zoals in de header mogelijk apart in, nu blijkbaar niet het geval.
(ik zit atm met een projectje dat momenteel 160Kb weegt en daar zit alleen al 2500 regels code in... en dan is de file nog niet geoptimaliseerd.)
dus in principe moet jou site veel lichter kunnen.
- qualiteit logo linksboven is ondermaats
- font = wat blurry, of benut de mogelijkheden van flash8 tegoei en anders -> pixelfonts.
- mogelijke functionaliteit van flash word niet ten volle benut. (povere rollover effecten/geen eigenlijk)
- navigatie is belangrijk, maar 3 keer een home knop ???
foto's bij home/news:
- kleinigheidjes zoals, wit bij thumb onrollovers vind ik niet zo positief
- geen indicatie welke thumbnail je aant bekijken bent.
- geen preloading weeral (kreeg een tijd een witvlak en dan plots inhoud)
voor de rest idd sober/ leuke kleuren voor dat 'thema' en vormt het een mooi geheel.
kwas normaal vant weekend nog op fragmalan in putte.
ziet er alvast een zeer leuke straat uit, leuke zomers dan
editje: toch een beetje verbaas over jouw filesizes. index+ingeladen home zou een 440Kb in totaal zijn?

foto's BBQ = 922Kb
dat je een swf inlaad die een pagina moet voorstellen kan ik nog begrijpen maar een fotogallery fixed maken is echt wel een :naugthy:
1. updaten of toevoegen gallery's maakt het zo een heel karwei
2. onnodige grote swf files die je apart moet inladen.