Dsdesign
Legacy Member
Onze nieuwe website is klaar, www.sevenedge.be
De website is een visualisatie van de "Sevenedge Edgeworld" waarbij het grafisch design hoog in de vaandel staat. Reis met de mascotte Edgeman doorheen de website en ontdek zo de facetten van ons bureau.
De webstek is volledig in Flash Actionscript 3.0 gemaakt en gebruikt ook Papervision3D. Wat ook uitzonderlijk is, is dat de site zich steeds volledig aanpast aan alle resoluties. Op die manier is het geheel altijd mooi schermvullend voor de gebruiker. Ontdek ook de interactieve elementen in de site!
Wat denken jullie van ons project?
De website is een visualisatie van de "Sevenedge Edgeworld" waarbij het grafisch design hoog in de vaandel staat. Reis met de mascotte Edgeman doorheen de website en ontdek zo de facetten van ons bureau.
De webstek is volledig in Flash Actionscript 3.0 gemaakt en gebruikt ook Papervision3D. Wat ook uitzonderlijk is, is dat de site zich steeds volledig aanpast aan alle resoluties. Op die manier is het geheel altijd mooi schermvullend voor de gebruiker. Ontdek ook de interactieve elementen in de site!
Wat denken jullie van ons project?
.


? Simpel gezegd: als er evenveel aandacht werd besteed aan de code als aan de graphics, zou dit echt af geweest zijn!