-1024x768 is niet voldoende, krijg ik scrollbars
-zelfs fullscreen zoals het 'recommended' is = scrollbar
-enkel highspeed connectie? nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar daar leg je de lat al redelijk hoog.
-idem met je flashplayer8, zometeen zie ik geen special features zodat die site zelfs ook als v6 kan geexporteerd worden.
-muziek standaard is normaal niet aangewezen, maar het is een rustig deuntje dus kan ermee door.
-verplichte video in het begin, geen skip en kan deze enkel stoppen door een van de mainbuttons aan te klikken, echt erg.
-kon compacter door een beetje zuinige te zijn met fontgrootte, hierdoor gat teveel ruimte nutteloos bezet worden.
-die ruimte acht jij nodig om bij elke klik optevullen met een megagrote picture en semi-nodeloos Kb's xtra te loaden.
-je gebruikt precies een beetje de fonts verdana/arial en trebuchet door elkaar.
-products Hypact, onRollover voor verschijnen txt is uitermate vervelend - het verplicht me mijn muis daar te houden wil ik de txt kunnen lezen.
-is aard van het onderwerp natuuurlijk maar er staat nogal veel blabla op. (maar dat is ook door mijn gebrek aan intresse.)
-products Sunpact idem rollovers, maar hier bv is een ander fonttype.
-gebrek aan uniformiteit bij products, dan staan de producten bovenaan, dan onderaan, dan opzij...Etc...
-klik op een product, er is geen back toets dus weer op de mainbutton klikken en die tween doorlopen = irritant.
-mail, message wil be sent by your own email client is maar zwak. let op, ik heb totaal geen bezwaar tegen enkel een email adress. maar invullen op de site zodat enkel bij send mijn eigen outlook opent en subject en to invult en dan NOG eens op send reply moet klikken - beetje amateuristich en zelfs vervelend ook.
Echt jammer, want de site straalt wel iets uit met de mooie beelden maar to point is dit weer een punt bij voor de "non-flashers".
teveel txt, teveel (zware en grote) beelden, slecht gebruik van ruimte, gebruiksonvriendelijk.
slecht gebruik van flash met een imho matig tot amper gebruik van actionscript.