-gL-
Legacy Member
Breen zei:Nog 1 kleine opmerking, bij het "retailers" gedeelte, zou je moeten aangeven welke provincies geen retailers hebben, bij belgië is dat geen probleem, maar voor duitsland, is het onduidelijk, er is maar bij 2 provincies een retailer. Terwijl ze wel allemaal hetzelfde uiterlijk hebben.
Daarnaast, mooi stukje flash, proficiat met het project!
Idd daar heb je ook gelijk in.
thx!
, maar je komt die wel vaak tegen dus dacht ik dat dat mss ooit al eens wat voor gedaan...